دلم شکست.




























هم سلولی...



دلم شکست وقتی با صداش فریاد زد...........

دلم لرزید وقتی گفت که دوستم داره..........

دلم اشوب شد وقتی اولین بار اسسمم رو فریاد زد...........

دلم رو به تپش وا داشت وقتی تو چشام خیره شد........

انگار اون خیلی وقت بود که بغضی داشت...........

وقتی گفت دوستم داره تمام تنم از عرق خیس شد........

اره اون بود که اولین بار اشک رو تو چشام حلقه کرد.........

براش گفتم از غم هام /از حقیقت درونم...........

اما اونم انگار مسیرش با من یکی بود.........

 

تو نهایت کار خودم رو شکستم تا دلش اروم بشه..........

 گفتم دووووووووووووووستتتتتتتش داااااااااااااااارم.



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت23:56---16 خرداد 1392
khobi hes gerefti

سارا
ساعت23:44---16 خرداد 1392
eshgh

سارا
ساعت21:32---16 خرداد 1392
chi shodi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 18 خرداد 1392 / 20:24 /
- Online Support by www.1abzar.com --->